همسر معتاد

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:06
ذهن نو

با همسر معتاد چگونه باید رفتار کرد؟ زندگی زناشویی در عین تجربه یک رابطه رمانتیک و عاشقانه گاهی می‌تواند به شکلی کاملا متفاوت اتفاق بیفتد و به جای ارتباط عاشقانه، رابطه‌ای پر تنش شکل بگیرد. عوامل بسیاری در شکل گیری یکه زندگی زناشویی پر از درگیری و استرس دخیل هستند که از جمله این عوامل می‌توان به اعتیاد اشاره کرد. روابط عاشقانه بسیاری وجود داشته که پس از بروز اعتیاد یکی از زوجین، به یک رابطه ملال‌آور تبدیل شده است. چالش‌های ناشی از زندگی با همسر معتاد، پیامدها و عوارضی را به همراه خواهد داشت که قطعا در تصمیم گیری به ادامه روند زندگی زناشویی و یا تصمیم به ترک همسر و طلاق نقش بسزایی دارد. آگاهی از تمام جوانب زندگی با یک همسر معتاد به شما کمک می‌کند تا هنگام تصمیم گیری‌های مهم زندگی، با آگاهی بیشتری اقدام کرده و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری نمایید.

منبع: همسر معتاد



برچسب ها: همسر معتاد ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درمان کم حرفی برای چه کسانی ضروری است؟

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:02
ذهن نو

درمان کم حرفی چگونه امکان پذیر است؟ کم حرف بودن به این معناست که افراد از صحبت کردن در موقعیت‌هایی که باید اجتناب می‌کنند و تمایل دارند حتی اگر از آن‌ها سوالی شود، ساکت باشند و پاسخی ندهند. به همین دلیل درمان کم حرفی در مورد این افراد بسیار ضرورت است. بسیاری از افراد کم حرف در عین تلاش برای مقابله با کم حرفی، نمی‌توانند ارتباط موثری را با دیگران برقرار نمایند و به خوبی صحبت کنند. گاهی نیاز است انسان‌ها از طریق صحبت کردن از حق و حقوق خود دفاع کنند، اما به دلیل کم حرفی و ناتوانی در صحبت کردن، موقعیت‌های زندگی خود را از دست می‌دهند. زبان و صحبت کردن با تمرین و تکرار تقویت می‌شود؛ بنابراین کم حرفی درمان دارد که برای اطلاع از آن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. برای شروع درمان می‌توانید مشاوره فردی کلیک کنید.

منبع: درمان کم حرفی برای چه کسانی ضروری است؟



[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مهارت همدلی کردن

سه شنبه 24 اسفند 1400
9:59
ذهن نو

مهارت همدلی به معنای این است که هر فردی در موقعیت‌های مختلف زندگی دیگران، توانایی تشخیص و درک عواطف و احساسات آن‌ها را داشته باشد و بتواند با استفاده از روش‌های درست و مناسب به آن‌ها پاسخ دهد. برخورداری از مهارت همدلی برای زندگی کردن، لازم و ضروری می‌باشد. متاسفانه زندگی‌های امروزی میزان استرس و اضطراب افراد را بیشتر کرده است؛ گاهی همدلی کردن با دیگران می‌تواند از میزان این استرس و اضطراب‌ها کم‌تر کند. کسانی که از مهارت همدلی برخوردار هستند، به دلیل همدلی کردن با اطرافیان‌شان، اغلب انسان‌های محبوب‌تر و مورد احترام‌تری می‌باشند و همین سبب افزایش اعتماد به نفس‌شان می‌گردد. مهارت همدلی مهارتی اکتسابی است و افراد می‌توانند با استفاده از راهکارهای مناسب آن را بیاموزند. اگر قصد دارید مهارت همدلی را در خود تقویت کنید، در ادامه راهکارهایی مفید برای افزایش مهارت همدلی ارائه کرده‌ایم.

منبع: مهارت همدلی کردن



برچسب ها: مهارت همدلی کردن ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کودکان درونگرا چه زندگی دارد؟

سه شنبه 24 اسفند 1400
9:56
ذهن نو

کودکان درونگرا رفتار و خصوصیات متفاوتی دارند که اگر والدین نتوانند رفتار مناسب با این ویژگی‌ها را درک کنند، حتما در روند تربیتی فرزندشان دچار سختی‌های زیادی خواهند شد.در اغلب موارد والدین از همان دوران طفولیت متوجه تفاوت‌های شخصیتی فرزندانشان می‌شوند، اما ممکن است متدهای یکسانی را در ارتباط با هر کدام از آن‌ها در نظر بگیرند. در حالی که هر کودکی با شخصیت منحصر به فرد خودش نیاز به رفتاری متفاوت دارد. بنابراین والدین علاوه بر حفظ تعادل و عدالت لازم است متوجه این تفاوت‌ها باشند و در هر سن متناسب با آن پاسخ دهند. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید می‌توانید از خدمات مشاوره کودک استفاده کنید.

منبع: کودکان درونگرا چه زندگی دارد؟



[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مادر خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

سه شنبه 24 اسفند 1400
9:54
ذهن نو

آیا می‌دانید ویژگی های مادر خوب چیست؟ هدف هر مادری این است که برای فرزندش بهترین عملکرد خود را داشته باشد؛ اما نکته اینجاست که معنی مادرخوب بودن به تعداد افراد روی زمین متفاوت است. عده‌ای مادرخوب بودن را در سخت‌گیری و تحمیل عقاید و تجارب خود به کودک و عده‌ای دیگر آن را در سهل گرفتن، آزاد گذاشتن و دادن حق انتخاب به فرزند خود می‌دانند. بااین‌حال هدف همه، کمک به فرزندان خود در رسیدن به خوشبختی و موفقیت است. لذا توصیه می‌شود ابتدا صفات و ویژگی‌های حقیقی مادر خوب را شناخته تا بتوانید در جهات آن‌ها گام بردارید. در صورتی که در این زمینه دچار تردید شده‌اید، می‌توانید از مشاوره کودک استفاده نمایید.

منبع: مادر خوب چه ویژگی هایی دارد ؟



[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زود انزالی چیست

دوشنبه 23 اسفند 1400
11:20
ذهن نو

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در میان مردان است که به دلایل متعدد جسمانی و روانشناختی اتفاق می‌افتد. خیلی از مردان از اینکه هنگام رابطه جنسی زودتر از زمانی که انتظارش را دارند دچار انزال می‌­شوند ناراضی هستند. زود انزالی می‌تواند تاثیر منفی بر رابطه جنسی و رضایت فرد از عملکرد خودش داشته باشد و در نتیجه باعث کاهش اعتماد به نفس شود. با آگاهی از دلایل زودانزالی و راه‌های درمان آن وهمچنین کمک گرفتن از یک متخصص می‌توانید این مساله را برطرف سازید و کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: زود انزالی چیست



برچسب ها: زود انزالی چیست ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آدرس مراکز آزمایش ازدواج بیرجند و شهرهای خراسان جنوبی

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:18
ذهن نو

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج بیرجند می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در بیرجند زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

منبع: آدرس مراکز آزمایش ازدواج بیرجند و شهرهای خراسان جنوبی



[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آدرس مراکز آزمایش ازدواج مشهد و شهرهای خراسان رضوی

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:15
ذهن نو

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج مشهد می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در مشهد زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

منبع: آدرس مراکز آزمایش ازدواج مشهد و شهرهای خراسان رضوی



[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاثیر سیگار بر جنین در دوران بارداری

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:12
ذهن نو

تاثیر سیگار بر جنین در دوران بارداری دارای پیامدهای منفی زیادی است و می‌تواند خطراتی را برای سلامتی نوزاد در ابتدای تولد به دنبال داشته باشد. دود سیگار مواد شیمیایی خطرناکی همچون مونوکسید کربن، نیکوتین، قطران و چهارهزار مواد شیمیایی مضر دیگر تولید می‌شوند که سبب به خطر افتادن سلامتی مادر و جنین می‌گردند. به طور کلی مادران باردار برای اینکه بتوانند نوزاد سالمی را به دنیا آورند، باید مراقبت‌های قبل از بارداری داشته باشند که یکی از آن‌ها ترک سیگار و یا هرگونه مواد مخدر دیگر است. در صورتی که مادر باردار سیگار را ترک نکند در طی دوران حاملگی، سلامتی خود و فرزندش را به خطر می‌اندازد. در ادامه به تاثیرات منفی سیگار و خطرات تهدید کننده آن می‌پردازیم. در صورت وجود هر سوال می‌توانید مشاوره بارداری دریافت نمایید.

منبع: تاثیر سیگار بر جنین در دوران بارداری



[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاثیر سن در قدرت باروری مردان چقدر است؟

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:09
ذهن نو

قدرت باروری مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. سن از جمله عوامل مهم موثر بر قدرت باروری مردان نیز می‌باشد. باور عموم مردم بر این است که تنها زنان با بالا رفتن سن‌شان توانایی کمتری در باروری خواهند داشت؛ در حالی عامل سن در قدرت باروری هر دو جنس، مرد و زن، تاثیر دارد. باید اشاره کنیم که تاثیر سن بر میزان باروری در زنان بیشتر از مردان است. با این حال، افزایش سن در مردان نیز ممکن است منجر به کاهش باروری و افزایش احتمال بروز بیماری‌ها در جنین شود. با دریافت مشاوره بارداری می‌توانید پاسخی دقیق برای سوالات‌تان بیابید.

منبع: تاثیر سن در قدرت باروری مردان چقدر است؟



[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره روانشناسی ذهن نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]