وظایف زن در زندگی و نسبت به همسر از نظر روانشناسان چگونه تعریف می شود؟

جمعه 17 ارديبهشت 1400
9:48
ذهن نو


وظایف زن در زندگی مشترک یکی از مسائلی است که در سال‌های اخیر بسیار به آن توجه می‌شود چراکه تحولات اجتماعی قابل توجه نظیر جنبش رهایی بخش زنان یا اعتقادات فمینیستی در چند دهه گذشته منجر به ایجاد سردرگمی‌هایی در وظایف و نقش زنان شده است. بسیاری از زن‌ها احساس می‌کنند که اگر به دیدگاه‌های منسوخ شده در ارتباط با وظایف زنان پایبند بمانند؛ هویت و آزادی خود را از دست می‌دهند. از طرفی نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که هر یک از ما در مقابل دیگران وظایفی را برعهده داریم که می‌بایست به آن‌ها عمل کنیم. به همین خاطر بیش از هر زمان دیگری نیاز است که مشاوران خانواده، در زمینه وظایف زنان در خانه با شفافیت صحبت کنند. با توجه به آنچه گفته شد، در این مطلب به بررسی وظایف زنان در خانواده خواهیم پرداخت.

  منبع » وظایف زن در زندگی و نسبت به همسر

 

 

وظایف زن در زندگی مشترک

ازدواج باعث ایجاد تحولاتی در زندگی دختران شده و آن‌ها را از افرادی که مسئولیت چندانی ندارند تبدیل به یک مدیر و سرپرست در خانواده می‌کند. برای حفظ خانواده نقش مدیریتی زن اهمیت بالایی دارد و خانم‌ها می‌بایست توانایی‌های جدیدی را با توجه به نقش همسری، در خود ایجاد کنند. برخی از این توانایی‌ها شامل موارد زیر است. در صورت عدم تفاهم در مورد موارد زیر توصیه می‌کنیم از مشاوره خانواده استفاده نمایید.

1. عشق و علاقه بدون شرط

در یک رابطه زناشویی، مردان نیز به‌اندازه زنان احتیاج دارند که مور

[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره روانشناسی ذهن نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]